På smällen

Under min graviditet som pågått i 18 veckor har jag inte läst mycket gravidlitteratur. Köpte min första gravidtidning i v.15 och så fick jag den här boken av en kompis för ett par veckor sedan. På smällen - från A till Bebis av Ann Söderlund och Hannah Widell. Nu har jag nästan läst ut den och den är klockren. Den gav mig svar på alla frågor från illamående till barnvagnsmodell till laxermedel och mammakläder. Skriven på ett roligt sätt, av tjejer i min egen ålder och där inga frågor/påståenden känns för dumma. Lästips!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för besöket! Jag har hört mycket om den där boken men har själv inte hunnit köpa den. Tack för tipset! :)

2010-01-11 @ 17:19:30
URL: http://www.detsannalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0